Dankdag voor gewas en arbeid op 6 november

Woensdag 2 november is de jaarlijkse dankdag voor Gewas en Arbeid. Een dag om God te danken voor wat Hij geeft. En om - uit dankbaarheid – dit met elkaar te delen! Zondag 6 november staan we binnen de Protestantse Gemeente Duiven stil bij dit thema. De Diaconie wil graag ook dit jaar weer een voedsel-oogst-tafel maken in de kerk om samen deze dankdag 'zichtbaar' te maken.

U kunt uw gaven voorafgaand aan de dienst van 6 november inleveren zodat we tijdens de dienst een mooie tafel voorin de kapel hebben staan. Ook op zaterdagmiddag 5 november tussen 16.00 en 17.00 uur is de kerk open om uw 'oogst' in ontvangst te kunnen nemen.

Uw gaven zullen worden geschonken aan de Voedselbank in de Liemers, daarom vragen we met name wat langer houdbare producten mee te brengen. Hiermee kunnen we mensen in onze eigen regio met weinig leefgeld een extra steuntje in rug geven. Voor meer informatie: www.voedselbankarnhem.nl

“Om elkaar geven, dat is waar het om gaat,
Gewoon in je eigen buurt of straat“
Laten we iets geven van wat God ons geeft”