Jeugd

kinderactiviteit

Cluster Jeugd

Binnen de kerkgemeenschap in Duiven hebben kinderen hun eigen plek. Er is Tienerdienst, Liemers Kids en natuurlijk zijn kinderen elke zondag van harte welkom in de vieringen.

Kinderen

Voor kinderen van de basisschool staan elke zondag leuke knutsels en boekjes klaar in de kerk, aan hun eigen kindertafel. Er is altijd een lied of verhaal speciaal voor de kinderen. Daarnaast zijn er regelmatig activiteiten van Liemers Kids in Zevenaar. Speciaal voor de kinderen uit de Liemers, georganiseerd door predikanten en anderen uit de Liemerse gemeenten. Houd daarvoor de agenda in de gaten.

Tienerdienst

De Tienerdienst is er voor tieners van ongeveer 12 tot 18 jaar. Elke derde zondagmorgen van de maand is hebben zij een eigen dienst in de Huiskamer. Daarnaast zijn er ook andere leuke activiteiten voor tieners. Denk daarbij aan een escaperoom, de paaswake en het jaarlijkse kamp. Sommige activiteiten worden gehouden op ’t Zoldertje in Westervoort, want de Tienerdienst is een samenwerking met de kerk in Westervoort.

lentehart