Taizé-viering in Westervoort

2 december 2023 @ 19:00 - 20:00 CET

Op zaterdagavond 2 december om 19.00 uur is er in de Werenfriedkerk van de PKN, Dorpsstraat 61 in Westervoort, een Taizéviering. Vanaf 18.30 uur is de kerk open.

Thema: Blijf hoopvol

In deze meditatieviering met een openings-gebed, psalm, korte lezing, veel zang met liederen uit Taizé, en voorbeden door u/jouzelf geformuleerd, past ook stilte….

In aanloop naar de viering worden een paar repetitieavonden gehouden voor enthousiaste zangers/zangeressen, én muzikanten, onder leiding van dirigent/organist/koorleider Regina Witte.

De repetitieavonden voor dit gelegenheidskoor én muzikanten, zijn in het parochiecentrum naast de Remigiuskerk van 19.15 uur tot ca 21.00 uur op de vrijdagen van 3, 10 en 17 november. Wees welkom! Het koor plus de muzikanten repeteren nogmaals kort voor de zaterdagavonddiensten om 17.00 uur en eten vervolgens gezamenlijk een broodje.

2 december 2023
19:00 - 20:00 CET