« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

viering Pasen

17 april 2022 @ 10:30 CEST

Voorganger: Ds. Jolande van Baardewijk
Ambtsdrager van dienst: Tammo Hoogakker

Bijzonderheden: Paasochtend met ontbijt. Jong en oudviering. Gelegenheidskoor.

Om 10.30 uur vieren we Pasen! De Heer is echt waar opgestaan! Ds. Jolande gaat voor, het gelegenheidskoor zingt onder leiding van Amédée van Langeveld en de theatertros komt met een bijdrage. Na de dienst is er koffie.

Collectes:
1. Kerk in Actie project Kansen voor jongeren in achterstandswijk in Beiroet (zie hieronder)
2. Beheer en onderhoud

Kansen voor jongeren in achterstandswijk in Beiroet Collect 1e paasdag

Op zondag 17 april, 1e paasdag, is de opbrengst van de eerste collecte voor het Kerk in Actie project Kansen voor jongeren in achterstandswijk in Beiroet

In Bourj Hammoud, een overbevolkte en arme wijk in Beiroet, zijn de problemen niet te overzien. Gebrek aan goed onderwijs, werkloosheid, armoede en geweld ontnemen jongeren – Syrische vluchtelingen, maar ook de Libanese jeugd – elk perspectief op een betere toekomst. Jongerencentrum Manara in Beiroet vangt ieder jaar duizend kwetsbare tieners uit deze wijk op. Het centrum voelt voor hen als een tweede thuis: ze krijgen huiswerkbegeleiding, een vaktraining, psychosociale hulp of kunnen er terecht voor een partijtje tafelvoetbal of airhockey. Deze veilige en liefdevolle plek, waar jongeren de ruimte krijgen leeftijdsgenoten te ontmoeten en even onbezorgd jong kunnen zijn, geeft hen een stevig steuntje in de rug op weg naar de toekomst.
Geef op paaszondag 17 april in de kerk aan de collecte voor dit project, via de GIVT app of maak een bijdrage over op NL23RABO0315461101 t.n.v. CvD Prot. Gem. te Duiven o.v.v. collecte ‘Jongeren Libanon’.

Voor meer informatie over dit collectedoel Klik hier

Cluster ZWO: Donja, Mieke, Paul en Erna

Alles komt goed Kerk in actie

Alles komt goed?! Kerk in actie