• Dit evenement is voorbij.

Gemeenteberaad

19 november 2023 @ 11:30 - 12:30 CET

GEMEENTEBERAAD OP 19 EN 20 NOVEMBER 2023

De Kerkenraad nodigt u uit voor het gemeenteberaad.

Hoofdonderwerp is deĀ Liemersbrede samenwerking. In de eerste fase gaat het om de samenwerking van Diaconie en Kerkrentmeesters. Dit jaar neemt de kerkenraad hier een besluit over, dus denk en praat mee. Kunt u 19 of 20 november niet komen, neem dan (eerder) contact op met een ambtsdrager, zodat uw geluid meegewogen kan worden.

Het tweede belangrijke onderwerp is de toekomst van onze gemeente. Er staat veel op het spel de komende tijd. We hebben hard vrijwilligers nodig die zich inzetten voor onze gemeente. Met name ambtsdragers, maar ook schoonmakers, meedenkers voor de vieringen, mensen die graag organiseren en regelen van 80+ verjaardags- en vrijwilligersfeestjes, koffiezetters en klussers.

Graag tot ziens op 19 of 20 november!

Edward Pfeiffer (voorzitter) en ds. Jolande van Baardewijk (predikant)

Datum:
19 november 2023