Welkom!

Welkom bij de Protestantse Gemeente te Duiven. Op deze website vindt u informatie over onze gemeente, een uitgebreide agenda, nieuwsberichten, activiteiten en nog meer. Kijk eens rond. U vindt ons ook op Facebook, en op YouTube kunt u onze diensten en live streams bekijken.

Gebed voor Syrië en Turkije

Zien we elkaar in de kerk?

Elke zondagmorgen is er een viering in de Samen-op-Weg Kapel waar je van harte welkom bent. Vaak is de viering ook online te volgen via een live-stream en terug te kijken. In de agenda klik je op een datum voor meer informatie over een dienst. De online diensten kun je volgen via ons YouTube kanaal.
Maar ook door de week is er van alles te doen in de kerk. Kijk in de agenda en doe mee!

Petrus in Duiven

Ds. Jolande van BaardewijkEen kijkje nemen bij de Protestantse Gemeente in Duiven? Dat kan altijd, op zondagmorgen of door de week, van harte welkom! Ook KRO-NCRV kwam op bezoek in Duiven en maakte een mooie uitzending van Petrus in het land. Je kunt de uitzending terugkijken en zo de mensen van de kerk een beetje leren kennen. En zien wat er zoal in en om de kerk gebeurt. Er is gefilmd bij gezamenlijke maaltijden en in voedseltuin Blij. Dominee Jolande van Baardewijk gaat in op het thema ‘Voorbij de vooroordelen’.

Neem zelf een kijkje op de website van Petrus in het land of ga meteen naar de uitzending.

Zoek met ons mee

Bestaat God? Wij hopen het! Zoek jij met ons mee? Naar een antwoord op grote levensvragen: waarom, waartoe? Loop met ons mee op en word vriend of lid van de Protestantse Gemeente Duiven.
Ben je meer een doener? Dan kun je ook praktisch meedoen: mee eten of koken om elkaar gezelligheid te bieden, klussen, Duiven groen helpen maken, vluchtelingen bijstaan of gastvrij koffie zetten en drinken met bezoekers in de Kapel. Wist je dat je ook vrijwilligerswerk kunt doen op een ervaringswerkplek bij onze Kapel?
Doe met ons mee en mail ons voor meer informatie of om je aan te melden. Wij nemen graag contact met je op!

Dit zijn de twee meest recente nieuwsberichten.
Klik HIER voor MEER NIEUWS.

VOLLEDIGE AGENDA

Omslagafbeelding voor Protestantse gemeente Duiven

16/03/24

Onze geweldige koffiedame: Stefka; voor koffie, thee en koek in overvloed!! Morgen staat de koffie weer klaar na de tienerdienst! ... MeerMinder

Aanstaande zondag, om 10.30u bent u, zijn jullie allemaal van ❤️e
uitgenodigd in de Samen Op Weg Kapel in Duiven voor een jeugddienst met als thema: "goede raad" !!! Sketches, gave muziekclips en prikkelende gedachten worden gedeeld.
See you all!!!!!!

Van welke goede raad krijg jij energie?

15/03/24

Een goede luistertijd toegewenst❤️

open.spotify.com/episode/06Z3gLaEnUvrbdIcpLX3yQ?si=fH0ONeDxRiy92X1oLV8-DwListen to this episode from HARTEZAAK on Spotify. Aflevering 13 | Schaamte

Omslagafbeelding voor Protestantse gemeente Duiven

Aanstaande zondag, om 10.30u bent u, zijn jullie allemaal van ❤️e
See you all!!!!!!

Van welke goede raad krijg jij energie?

15/03/24

Een goede luistertijd toegewenst❤️

zo 17 viering
(10.30-11.30, online)